• Cyklovýlet do Rakouského Göstling an der Ybbs 2021

• 13.06.2021 10:40
      • Info z našeho zatím naprosto neskutečně skvělého cyklovýletu!
      • Ve středu ráno jsme naložili kola a sebe do autobusu a vyrazili jsme směr Rakousko. Po plynulé jízdě plné dotazů, za jak dlouho už tam budeme...., jsme dorazili na místo. Do krásného Penzionu Lobkowicz. Po zabydlení a povlečení postelí (pro některé první velká výzva) 😂 jsme měli skvělou večeři a zašli jsme prozkoumat nádherné okolí Göstlingu. Začátek tohoto výletu považujeme za více než úspěšný.

Druhý den byl plný výzev a velkých zážitků. Po rozcvičce a skvělé snídani jsme vyrazili na kola🚴🚴🚴. I když na celý den hlásili pod mrakem a poprchání, tak bylo téměř celý den azuro☀. Tým s delší trasou vyrazil k jezeru Lunzer See a tým s kratší cestou původně k rašeliništi - to jsme nakonec změnili a jeli po rovince na zmrku🍦. Po návratu do městečka jsme si dali super hraní na pláži u řeky Ybbs a někteří borci se vydali ještě na kola k rašeliništi - neskutečný obdiv💪. Večeře byla opět vynikajicí včetně dezertu a pak ještě se "dorazit" na hřišti s lanovým centrem. Večer už jen jedeme deskovky a mladším čteme Pipi Punčochatou a Dášenku a pak už jen spinkat. Další nádherný, nabitý den 🥰🥰🥰

Göstling an der Ybbs nás nadchl svou atmosférou, neskutečně krásnou přírodou a také pohostinými lidmi - všichni jsou na naši "smečku" velmi milí, zdraví nás, mávají 🙂 Je úžasné tady být a děkujeme paní Zatloukalové a Penzionu Lobkowicz :)

Třetí den byl ve znamení adrenalinu. Skupina s delší trasou se vydala na pláž v Hollenstein an der Ybbs. Skupinka s "kratší" trasou si mákla 12 km k jezeru Lunzer See. Cesta dokonalá, proběhla zkouška teploty vody v jezeru i zmrka. Předpovědi počasí jsme přestali věřit už den před tím, protože přes hlášené celodenní deště bylo krásně. Nakonec asi aby nám to nebylo líto, nás asi 2 km před cílem chytla řádná průtrž mračen. Naštěstí už to bylo jen kousek. Abychom se zahřáli jsme vyrazili do bazenů Ybsstaler Solebad. Pořádně jsme se utahali a po večeři jsme tentokrát velmi rychle zapluli do postelí.

Poslední den byl už ve znamení balení. Někteří borci si tak chtěli užít ještě hřiště, že hlásili sbaleno už v 6.30 ránolaugh. Po doladění úklidů pokojů, jsme vše naložili a děti šly ještě na hřiště. Cesta domů byla mnohem tišší a poklidnější než cesta tam. Děti poklimbávaly, spaly, odpočívaly.

Díky moc všem dětem, byly jste skvělé. Moc jsme si to s vámi užili!

A moc díky celému týmu - Martince, Kačce, Radkovi a panu řidiči Karlovi, který pro nás byl skvělou posilou týmu!

Všechny fotografie najdete v galerii.

PS: Celkově moc doporučuji tuto oblast i samotné městečko Göstling an der Ybbs. V městečku je pro rodinnou dovolenou úplně všechno co potřebujete. Jedno hřiště jsme měli přímo před apartmány, jedno větší je kousek dál. Řeka s průzračnou vodou a plážičkou. Vyhřívané bazené a wellnes. Kolem městečka cyklostezky- např. kolem řeky v trase bývalé železnice - takže krásná rovinka. Všude velmi milí, příjemní a usměvaví lidé.